طی امضای تفاهم نامه ای؛

نشست روش اجرای قانون احكام دایمی برنامه های توسعه انجام شد

نشست روش اجرای قانون احكام دایمی برنامه های توسعه انجام شد

بازاری: طی تفاهم نامه ای میان معاونت های سازمان برنامه و بودجه، این سازمان سیاستگذار اجرای ماده 11 قانون احكام دائمی برنامه توسعه 5 ساله شد.



به گزارش بازاری به نقل از سازمان برنامه و بودجه، نشست چندجانبه ای با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری كشور، امیر امینی رئیس امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین، سید جواد قانع فر رئیس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانكاران، علی رضا نعمتی رئیس امور استانها و مناطق و مریم زینالی رئیس مركز توسعه سیستم ها و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه كشور با هدف امضای تفاهم نامه روش اجرای ماده ۱۱ قانون احكام دایمی برنامه های توسعه كشور در محل این سازمان اجرا شد.
این تفاهم نامه به منظور تقسیم وظایف و ماموریت ها در مورد برنامه ها، دستورالعمل ها و استانداردهای در رابطه با نقشه و اطلاعات مكانی برگزارشد و برمبنای آن، راهبری و سیاست گذاری در سطح كلان این حوزه بر عهده سازمان برنامه و بودجه كشور و اجرای آن با سازمان نقشه برداری كشور است.
بر پایه این گزارش، همین طور استقرار زیرساخت ملی داده های مكانی در چارچوب ماده ۲۳ ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الكترونیك با راهبری كمیته ملی SDI به ریاست سازمان برنامه و بودجه كشور و اجرا توسط سازمان نقشه برداری كشور، انجام می شود.



منبع:

1398/09/15
21:25:17
5.0 / 5
4816
تگهای خبر: بودجه , سازمان , طلا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا