گزارش بازاری

كمك معیشتی امشب به حساب ۱۹ میلیون خانوار واریز می شود

كمك معیشتی امشب به حساب ۱۹ میلیون خانوار واریز می شود

به گزارش بازاری مرحله سوم كمك معیشتی امشب به حساب ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار واریز خواهد شد؛ حدود ۷۵۷ هزار خانوار امشب كمك معیشتی سه مرحله را یكجا دریافت می كنند.



به گزارش بازاری به نقل از مهر، با عنایت به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از كمك های معیشتی ساعت ۲۴ امشب (۸ بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
به گفته مهدی قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر كه درخواست بررسی دوباره آنها از جانب وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی تأیید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت خواهند كرد.
بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت كننده حمایت معیشتی به ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.
مطابق با آنچه قمصریان گفته، وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امكان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله كه خانوارها از جانب وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند حمایت معیشتی از اولین مرحله برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.
گفتنی است؛ طرح كمك های معیشتی كه برای جبران افزایش نرخ بنزین در دستور كار دولت قرار گرفت، به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می شود؛ بگونه ای كه برای خانوارهای تك نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می شود.

1398/11/09
15:24:15
5.0 / 5
4260
تگهای خبر: بودجه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا