سخنگوی هیات رییسه مجلس خبر داد

شبكه توزیع و تولید كالاها نظارت پذیر می شود

شبكه توزیع و تولید كالاها نظارت پذیر می شود

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه نظارت پذیر كردن شبكه تولید و توزیع كالاها و رفع معایب موجود به منظور بازگرداندن ثبات اقتصادی به بازار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی بامداد امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان اشاره و بیان نمود: با عنایت به جلساتی که در ایام گذشته در سطح وزرای اقتصادی و روسای کمیسیون های مرتبط در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جلسه غیرعلنی امروز بیشتر بر روی وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت متمرکز شدیم. آثار جلسات گذشته مجلس در بازار ارز و سکه مثبت بود، اما در جلسه امروز بر روی شبکه تولید و توزیع کالاها تمرکز کردیم.
ایشان در ادامه اظهار نمود: هدف اصلی رفع معایب موجود در شبکه توزیع و تولید کالاها می باشد تا شاهد اتفاقاتی نظیر افزایش قیمت نهاده های دامی و کشاورزی علیرغم تخصیص قابل توجه ارز نباشیم. برای رفع معایب در شبکه توزیع و تولید تدابیری اتخاذ شد تا این شبکه قابل نظارت و رهگیری باشد.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد بازار فولاد هم مجلس گزارشی را آماده کرده که ان شاء الله در هفته آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت. مجلس شورای اسلامی تابحال جلسات گوناگونی در این حوزه داشته که آثار مفید خویش را در بازار هم نشان داده است اما کافی نبوده و ما در این حوزه احتیاج به قانون گذاری داریم. آقای وزیر هم با نظر مجلس موافق هستند هدف اصلی این است که نباید ما شاهد دو نرخی در این بازار باشیم.




منبع:

1399/07/30
23:06:21
5.0 / 5
1361
تگهای خبر: افزایش قیمت , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا