مزایای خرید و فروش بتن اکسپوز

مزایای خرید و فروش بتن اکسپوز

بازاری: بتن اکسپوز به یک نوع قطعه پیش ساخته و آماده و یا سفارشی گفته می‌شود که در ابعاد مختلفی فراهم شده و برای کاربری‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


همه چیز راجع به بتن اکسپوز

بررسی قیمت بتن اکسپوز و مزایای آن برای افرادی که در ساخت و ساز فعالیت می‌کنند اهمیت زیادی دارد. بتن اکسپوز به یک نوع قطعه پیش ساخته و آماده و یا سفارشی گفته می‌شود که در ابعاد مختلفی فراهم شده و برای کاربری‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهمترین موارد کاربرد این متریال می‌توان به پوشش دهی دیوارهای داخلی و خارجی، راهرو، راه پله، روف گاردن و..... اشاره کرد.

خرید بتن اکسپوز و کاربرد آن در مصارف گوناگون مزایای فراوانی دارد. چراکه این قطعه پیش ساخته از انواع مختلفی از طرح‌ها و ابعاد برخوردار شده و در صنعت معماری و ساخت و ساز به ویژه طرح‌های مینیمال محبوبیت بسیار بالایی دارد.

شما می‌توانید سفارش ساخت این قطعه را نیز به مجموعه‌های معتبر ارائه دهید. یکی از مهمترین مزایای خرید و فروش بتن اکسپوز مقاومت بسیار بالای آن در حوزه کشش و فشار است. از سوی دیگر این متریال طول عمر و دوام بالایی هم دارد.

قیمت بتن اکسپوز نیز مناسب و مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. به همین دلیل و با استفاده از آن نقش قابل توجهی در کاهش هزینه‌های مصرفی خود خواهید داشت. میزان جذب آب در این متریال نیز پایین است. به همین دلیل می‌توانید در مصارفی مانند روف گاردن از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید و استفاده از بتن‌های اکسپوز تحمل بالای آن‌ها در برابر باد، باران، برف و تابش آفتاب است. این محصول نسبت به دیگر مصالح بتنی، سبک وزن تر بوده و تغییرات آب و هوایی بر روی آن اثرگذار نیست.

شما می‌توانید از این متریال در تمامی فصول استفاده کنید. مقاومت این متریال‌ها در برابر آتش و یخ زدگی نیز قابل توجه است.

بتن اکسپوز نما

در حال حاضر تولید کنندگان انواع مختلفی از این قطعات پیش ساخته را طراحی کرده و آن‌ها را با بافت‌ها و طرح‌های مختلفی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند تا برای نمای داخلی و خارجی مناسب باشند و سلیقه‌های مختلف را پاسخ دهند.

از جمله این طرح‌ها می‌توان به اکسپوزهای بتنی با طرح چوب، طرح پارچه، طرح کاشی و .... اشاره کرد. از آنجایی که بتن‌های اکسپوز نما استحکام بسیار بالایی دارند از آن‌ها در دکوراسیون داخلی، نمای محوطه و روف گاردن، نمای خارجی ساختمان‌ها و.... استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید.

کاربرد پنل‌های بتنی اکسپوز در نمای ساختمان به سازه مورد نظر ظاهر مدرنی ارائه می‌دهد و این متریال عملکرد مناسبی هم به عنوان عایق صوتی و حرارتی دارد. وجود این ویژگی‌ها نقش قایل توجهی در افزایش خرید و استفاده از این متریال‌ها در میان ساختمان سازان و طراحان داشته است.

در حالت معمول این قطعات با ابعاد مختلفی در کارگاه ساخته می‌شوند. سپس فرایند حمل و نقل آن‌ها به محل پروژه آغاز می‌گردد. در نهایت نیز بر روی دیوارهای مورد نظر نصب می‌گردند. یکی از مهمترین مزایای این متریال‌ها قیمت آن‌ها است. در واقع قیمت بتن اکسپوز با توجه به مزایای فراوان، کیفیت بالا، ماندگاری و دوام قابل ملاحظه و....‌ بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

به این نکته نیز دقت داشته باشید که قیمت و هزینه قابل پرداخت برای خرید پنل‌های بتنی اکسپوز نما بر اساس طرح و ویژگی‌های آن متفاوت خواهد بود. کاربرد بتن‌های اکسپوز زیاد با رنگ‌های طبیعی هم ممکن است به ایجاد حس سردی و خشکی در محیط کمک کنند. این مصالح جابجایی آسانی دارند که کمک می‌کند تا سرعت اجرای پروژه‌های ساختمانی افزایش پیدا کند.

بتن اکسپوز کف

خرید و فروش بتن اکسپوز کف سازی مانند دیگر انواع این پنل‌ها در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. چراکه این متریال از انواع پوشش‌های مدرن کف به شمار می‌رود و توجه مدرن پسندان را به خود جلب می‌سازد.

یکی دیگر از مهمترین دلایل استقبال فراوان مشتریان از این محصول و خرید بتن‌های اکسپوز کف سازی این است که این متریال نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی نداشته و فرایند تمیز کردن آن هم به راحتی صورت می‌پذیرد. پس از این لحاظ نیز مصرف کننده را با دغدغه خاصی روبرو نمی‌کند.

از سوی دیگر شما می‌توانید از این نوع مصالح برای محیط‌های با ویژگی‌های خاص مانند روف گاردن و یا حیاط یا خیال آسوده استفاده کنید. چراکه پنل‌های بتنی در برابر عوامل و آسیب‌هایی از قبیل رطوبت و آب از خود حفاظت می‌کنند. بسیاری از افراد نیز پس از خرید اکسپوز کف سازی از آن در حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

تنوع طرح و مدل و امکان رنگ آمیزی پنل‌های بتنی، دیگر ویژگی قابل توجه این متریال‌ها است که کمک می‌کند تا برای دکوراسیون داخلی و خارجی مناسب باشند. یکسان بودن ابعاد و گونیا بودن قطعات از دیگر مزایای خرید و فروش بتن اکسپوز است.

استفاده از این محصول در کف‌ سازی به پیشگیری از سایش کمک می‌کند. این نوع بتن از سطحی صیقلی و صاف برخوردار شده و در هر شکل و حالتی که معمار آن را طراحی کند قابلیت اجرا خواهد داشت.

یکی از مهمترین مزایای خرید بتن اکسپوز کف سازی رعایت استانداردهای لازم در فرایند طراحی و ساخت آن است. این استانداردها در کلیه مراحل یعنی اختلاط و ترکیب مواد اولیه، عمل آوری و پرداخت رعایت می‌شوند.

بتن اکسپوز دکوراتیو

اکسپوز دکوراتیو یا اکسپوز سه بعدی یکی از پرکاربردترین محصولات بتنی بوده که ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر انواع این پنل‌ها دارد و از آن‌ها مدرن‌تر و شکیل‌تر به نظر می‌رسد. این قطعات برجستگی بیشتری هم داشته و می‌توانند آن‌ها را بر اساس مصارف مشتریان به شکل سفارشی نیز تولید کنند تا جلوه‌ای بی‌نظیر و تماشایی به وجود آورند.

با خرید پنل بتنی اکسپوز سه بعدی و یا دکوراتیو و استفاده از آن مدت زمان ساخت سازه مد نظر خود را کاهش خواهید داد و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. این محصول دوست دار محیط زیست بوده و به حفاظت از آن کمک می‌کند.

طراحان و معماران می‌توانند با به کارگیری این متریال‌ها طرح‌های خلاقانه و نابی برای ساختمان‌ها انتخاب کنند. استفاده از پنل بتنی اکسپوز دکوراتیو کمک می‌کند تا وزن سازه افزایش پیدا نکند و اجرای آن به دو روش تر و خشک امکان‌پذیر است.

از آنجایی که بتن اکسپوز سه بعدی جذب آب بسیار پایینی دارد، پس امکان استفاده از آن در مناطق سردسیر و گرمسیر و مرطوب وجود دارد. این پنل‌ها در مناطق مرطوب دچار آسیب‌هایی از قبیل شوره نمی‌شوند. فرقی نمی‌کند که نماهای بیرونی و مد نظر شما وسیع باشند یا کوچک.

در هر صورت امکان استفاده از اکسپوز دکوراتیو در آن‌ها وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید از این متریال‌ها در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کنید. حواستان به این نکته هم باشد که این مصالح معایبی هم دارند.

مهمترین عیب این قطعات زمان بر بودن فرایند نصب و اجرا است که به دلیل کوچک بودن قطعات اتفاق می‌افتد. حواستان باشد که باید از پنل‌های بتنی اکسپوز در معماری و طراحی داخلی با ترکیب رنگی مناسب استفاده کنید.

1403/03/14
17:08:23
5.0 / 5
215
تگهای خبر: رپورتاژ , خرید , سرویس , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا