با افزایش فعالیت كارخانه ها در ماه مه

اقتصاد روسیه همچنان پیروز است

اقتصاد روسیه همچنان پیروز است

به گزارش بازاری، یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در قسمت تولید روسیه در ماه مه با سرعتی ناچیز رشد کرد که با افزایش شدید اشتغال همراه بود. این بخش حالا به مدت ۲۵ ماه متوالی رشد داشته است.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، شاخص مدیران خرید جهانی برای تولید روسیه از ۵۴.۳ در آوریل به ۵۴.۴ در ماه مه افزوده شد که بالاتر از سطح ۵۰ است که نشان دهنده رشد فعالیت است و فاصله چندانی با بالاترین سطح ۱۸ ساله ۵۵.۷ در ماه مارس ندارد.
اس اندپی گلوبال عنوان نمود که شرایط قوی تقاضا از افزایش تولید حمایت می کند و البته سفارشات صادراتی جدید برای ششمین بار در هفت ماه گذشته کاهش پیدا کرد. روسیه از زمان درگیری با اکراین در فوریه ۲۰۲۲، هزینه های زیادی را برای ساخت تجهیزات نظامی و تسلیحات هزینه کرده است.
اس اندپی گلوبال اعلام نمود که شرکت ها تعداد نیروی کار خویش را در بحبوحه نیازهای تولید بیشتر بالا بردند و خیلی از آنها به افزایش کارکنان تمام وقت اشاره کردند. نرخ اشتغال زایی به بالاترین حد خود از سپتامبر ۱۹۹۷ رسیده است.
بر اساس گزارش رویترز، شرکتهای مورد بررسی در انتظارات خود برای تولید آتی خوش بین باقی ماندند، باآنکه میزان خوشبینی به پایین ترین حد در ۹ ماه گذشته رسید.



1403/03/18
12:10:22
5.0 / 5
222
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا