برای شب یلدا چه هندوانه ای بخریم؟

برای شب یلدا چه هندوانه ای بخریم؟

بازاری: خرید میوه هایی مانند انار و هندوانه در شب یلدا تب و تاب بیشتری گرفته و به قول رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی این دو محصول در اولویت معامله در این بازار قرار دارند كه البته باید گفت مردم برای خرید آنها هیچ نگرانی از نظر كمی و كیفی نداشته باشند.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، در آستانه شب یلدا خرید انواع میوه بخصوص انار و هندوانه در اولویت سفره های مردم قرار دارد و بازار این محصولات هم طبیعتاً داغ تر می گردد. البته اینكه چگونه انار و هندوانه قرمز و شیرین انتخاب نماییم خود مورد سوال است.
حسین مهاجران - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی - در این باره به ایسنا اظهار داشت: هیچ نگرانی از نظر كمی و كیفی در بازار هندوانه و انار بعنوان دو اولویت اصلی بازار میوه و تره بار وجود ندارد و مردم با خیال راحت می توانند نسبت به تهیه این دو قلم اقدام كنند.
هندوانه سفید میناب بخرید
وی اضافه كرد: تقریباً همه هندوانه های عرضه شده در بازار از كیفیت بالایی برخوردار می باشد و مردم باید توجه داشته باشند كه هندوانه سفید را خریداری كنند كه این محصول از دشت میناب به بازار عرضه می گردد و از كیفیت بالایی برخوردار می باشد. و تقریباً همه این محصول با كیفیت و درجه یك به حساب می آید.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: انار هم مانند هندوانه امسال از كمیت و كیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و در این زمینه هم نگرانی وجود ندارد اما باید اظهار داشت كه انار در شهرهایی مانند یزد، شیراز، ساوه، كاشمر و غیره از كیفیت بالایی برخوردار می باشد و تنها اناره اردكان یزد با مشكل كم آب بودن مواجه شده و در غیر این صورت هیچ مشكلی در این بازار هم وجود ندارد.



1396/09/30
14:05:18
5.0 / 5
4876
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا