مدیر كل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبرداد:

تولید شكر در نیشكر هفت تپه تا 10 روز آینده

تولید شكر در نیشكر هفت تپه تا 10 روز آینده

به گزارش بازاری مدیر كل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار داشت: حداكثر تا 10 روز آینده تعمیرات اساسی كارخانه نیشكر هفت تپه به اتمام می رسد و اگر اتفاق خاصی در كارخانه رخ ندهد، شاهد تولید شكر در شركت نیشكر هفت تپه خواهیم بود.



امید بن عباس در گفت وگو با ایسنا، در مورد حل مشكلات نیشكر هفت تپه اظهار نمود: كارگران شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه حالا به كار مشغول هستند و حدود 10 روز است كه اعتصابات آنها آخر یافته است.

وی ادامه داد: هیات نظارتی كه از جانب استاندار خوزستان و به ریاست دادستان استان تعیین شده، در كارخانه حضور پیدا كرده است و بر روند اجرای كار در این كارخانه به صورت هفتگی نظارت دارد و شرایط را به صورت فنی و مالی رصد می كند.

مدیر كل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این كه هم اكنون اورهال كارخانه در حال انجام می باشد، خاطرنشان كرد: حداكثر تا 10 روز آینده تعمیرات اساسی كارخانه نیشكر هفت تپه به اتمام می رسد و كوره های بخار این كارخانه شروع به كار می كنند.

بن عباس افزود: با آغاز برداشت نیشكر، نیشكر برداشته شده به كارخانه تحویل داده خواهد شد و روند تولید نیشكر در شركت كشت و صنعت هفت تپه آغاز می گردد.

وی افزود: با تمهیداتی كه اندیشیده شده است، اگر اتفاق خاصی در كارخانه رخ ندهد، حداكثر تا 10 روز آینده شاهد تولید شكر در شركت نیشكر هفت تپه خواهیم بود.





1397/09/26
13:46:19
5.0 / 5
4631
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا