بهترین خودرو های برقی در سال ۲۰۲۰

بهترین خودرو های برقی در سال ۲۰۲۰

به گزارش بازاری اخیرا كارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه خودرو لیستی از بهترین خودرو های برقی در سال ۲۰۲۰ میلادی را برای علاقمندان منتشر نموده اند.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، با عنایت به افزایش محبوبیت و استقبال از خودرو های برقی و الكتریكی خیلی از شركت های خودروسازی در جهان تصمیم گرفته اند كه به تولید و توسعه خودرو های پاك و دوست دار محیط زیست بپردازند و بدین ترتیب نظر و رضایت خیل عظیمی از مشتریان خویش را در بازارهای جهانی جلب كنند.
حالا بر مبنای گزارشی كه در وبسایت carmagazine آمده است، اخیرا كارشناسان و تحلیل گران فعال در صنعت خودروسازی با بررسی امكانات، قابلیت ها و خصوصیت های موجود در خودرو های برقی و الكتریكی در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ میلادی لیست زیر را برای علاقمندان و مشتریان اینگونه خودرو ها منتشر و عرضه كرده اند:
تسلا مدل ۳ (Tesla Model 3) ام جی زد اس ای وی (MG ZS EV) آئودی ای ترون (Audi e-Tron) مرسدس بنز ای كیو سی (Mercedes-Benz EQC) جگووار آی پیس (Jaguar I-Pace) نیسان لیف (Nissan Leaf) هیوندای كونا الكتریكی (Hyundai Kona Electric) هیوندای آیونیك الكتریكی (Hyundai Ioniq Electric) تسلا مدل ایكس (Tesla Model X) تسلا مدل اس (Tesla Model S) فولكس واگن ای گلف (VW e-Golf) كیا ای نیرو (Kia E-Niro) هوندای ای (Honda e) بی ام و آی۳ (BMW i3) رنو زوئی (Renault Zoe) اسمارت فورتو الكتریكی درایو (Smart Fortwo Electric Drive) فولكس واگن ای آپ (VW e-Up) افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سرتاسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند. بدین ترتیب شركت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند كه تغییر رویكرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودرو های برقی و الكتریكی و هیبریدی حركت كنند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.
خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند. ازاین رو خیلی از شركت های خودروسازی در جهان عزم خویش را برای تولید انبوه خودرو های برقی جزم كرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی كرده اند. افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سرتاسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.
دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مكزیك، چین و هند همچون پیشگامانی هستند كه قصد دارند به منظور پیشگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودرو های بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام كنند.



1399/01/09
18:29:23
5.0 / 5
3354
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا