چه خبر از بازگشایی خودروسازان در آمریكا؟

چه خبر از بازگشایی خودروسازان در آمریكا؟

بازاری: گزارش ها حاكی از آنست كه خیلی از خودروسازان بزرگ فعال در ایالات متحده آمریكا تصمیم دارند از ماه آینده میلادی كارخانه های خودرا بازگشایی كنند.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، برمبنای گزارشی كه در بلومبرگ آمده است، بنظر می رسد شركت های خودروسازی تسلا موتورز و فیات كرایسلر آمریكا قصد دارند كارخانه های خود در این كشور را از تاریخ چهارم ماه مه ۲۰۲۰ میلادی بعد از آنكه از اواسط مارس تعطیل شدند، بار دیگر بازگشایی كنند.
دو شركت جنرال موتورز و فورد نیز با آنكه هنوز تاریخ و برنامه دقیقی برای بازگشایی كارخانه های خود در آمریكا اعلام نكرده اند، بنظر می رسد كه با تصمیم مشابهی قصد دارند فعالیت و خطوط تولید كارخانه های خودرا از ماه آینده میلادی آغاز كنند.
همین طور گزارش های انتشار یافته حاكی از آنست كه دو شركت ژاپنی تویوتا موتور و هوندا موتور نیز احتمالاً فعالیت كارخانه های آمریكایی خودرا از اولین روز ماه مه سال جاری میلادی از سر خواهند گرفت.
به عقیده خیلی از كارشناسان و مفسرین فعال در صنعت خودرو، با آنكه شركت های خودروسازی بزرگ ایالات متحده آمریكا از امكان باز شدن و از سرگیری فعالیت خود آگاهی داده اند اما بنظر می رسد كه این صنعت هنوز آمادگی بازگشت به حالت پیش از بحران ویروس كرونا را ندارد، چونكه خیلی از كارخانه های قطعه سازی در كشور های مختلف كه وظیفه و مسئولیت تامین قطعات مورد نیاز خودروسازان آمریكایی را بر عهده داشتند، حالا تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس كرونا تعطیل بوده و خطوط تولید آنها نیز متوقف شده است؛ اتفاقی كه به عقیده این كارشناسان می تواند بحران های پیش روی خودروسازان آمریكایی را وارد مرحله پیچیده تری كند و آنها را با دردسر های جدیدی مواجه سازد.




منبع:

1399/01/30
16:14:15
5.0 / 5
3083
تگهای خبر: تولید , خودرو , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا