محسنی اژه ای خبر داد

بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش، احضار مدیرعامل شستا، تابحال هیچ آقازاده ای دستگیر نشده

بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش، احضار مدیرعامل شستا، تابحال هیچ آقازاده ای دستگیر نشده

بازاری: معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیركل سازمان توسعه تجارت و معاونش اطلاع داد.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، محسنی اژه ای در نشست خبری پلیس آگاهی از بازداشت مدیركل سازمان توسعه تجارت و معاونش، مسئول ثبت سفارش و طراح سامانه در ماجرای واردات خودرو اطلاع داد.
وی همینطور درمورد واردات موبایل اظهار داشت: حدود 40 شركت تخلفاتی داشتند. بعضی ها فاكتور صوری برای فروش موبایل صادر كرده بودند كه فهمیدیم اصلا فردی كه فاكتور براش صادر شذده خبر نداشته است.
معاون اول قوه قضاییه از احضار مدیرعامل شستا درباره شركت های وابسته به آن اطلاع داد و اظهار داشت: مدیرعامل گفت خبر ندارد و رفت تحقیق كند كه ما البته به تحقیقات او اكتفا نخواهیم كرد.
وی خاطرنشان كرد: در مورد واردات خودرو، واردات موبایل و فروش وخرید ارز 13 نفر تابحال دستگیر شده اند كه پنج نفر در مورد ثبت سفارش خودرو بودند. چند نفر از افراد هم در بازار ارز دستگیر شدند؛ همچون فردی كه بعنوان عامل بانك مركزی برای كنترل بازار ارز، ارز می گرفته و صراف هم نبوده و بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: تا كنون و تا این لحظه در تحقیقات ما آقازاده و مرتبطان با آنها دستگیر نشده اند اما ما تمام شركت ها و اعضای هیات مدیره آنها را به صورت كامل بررسی نكردیم و تحقیقات ما ادامه دارد. ازاین رو تابحال چنین موردی نبوده است.
ادامه دارد


1397/05/02
13:47:30
5.0 / 5
4625
تگهای خبر: بازار , خودرو , سازمان , واردات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا