معاون منابع انسانی شركت فولاد استان:

حفظ اشتغال فعلی و عدم تعدیل نیرو سیاست اصلی فولاد هرمزگان است

حفظ اشتغال فعلی و عدم تعدیل نیرو سیاست اصلی فولاد هرمزگان است

به گزارش بازاری معاون منابع انسانی شركت فولاد هرمزگان با اشاره به اینكه سیاست ما حفظ اشتغال فعلی و عدم تعدیل نیرو است، خاطرنشان كرد: امرارمعاش حدود ۱۴ هزار نفر در استان هرمزگان مستقیماً به فعالیت های فولاد هرمزگان گره خورده و از این لحاظ بیشترین دقت را در پرداخت بموقع حقوق و مزایا با كمترین تأخیر به كار می بریم.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، كیكاوس ندایی بامداد امروز در جمع خبرنگاران، سازمان دهی، تامین، نگهداشت و توسعه پایدار منابع انسانی در جهت تحقق اهداف استراتژیك را مأموریت اصلی منابع انسانی فولاد هرمزگان برشمرد.
وی یكی از مهم ترین دستاوردهای فولاد هرمزگان در استان را اشتغالزایی دانست و عنوان كرد: در مجموعه فولاد هرمزگان و شركت های پیمانكاری این مجموعه تعداد ۳ هزار و ۹۲۹ نفر مشغول به كار هستند كه از این تعداد ۷۷ درصد بومی و ماندگار استان هرمزگان هستند.
ندایی حفظ كرامت و افزایش بهره وری نیروی انسانی را موضوعی ذكر كرد كه با پایداری اشتغال گره خورده و این در شرایطی است كه در شركت فولاد هرمزگان و پیمانكاران این شركت امنیت شغلی همواره موردتوجه بوده است.

وی افزود: در این راستا با نظارت بر قراردادهای پیمانكاران عزت نیروی انسانی موردتوجه است به نحوی كه در یك مبحث قرارداد كه احتیاج به تامین نیروهای انسانی دارد مجوز تعدیل و اخراج نیروهای قبلی به پیمانكار جدید صادر نخواهد شد. بدین منظور واحدی به نام امور پیمانكاران در معاونت منابع انسانی بر نحوه صحیح اجرای قانون كار و بر تمامی امور پرسنلی پیمانكاران نظارت دارد.
معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان با اشاره به تعداد عائله كاركنان شاغل در مجموعه فولاد هرمزگان، تصریح كرد: امرارمعاش حدود ۱۴ هزار نفر در استان هرمزگان مستقیماً به فعالیت های فولاد هرمزگان گره خورده و از این لحاظ بیشترین دقت را در پرداخت بموقع حقوق و مزایا با كمترین تأخیر به كار می بریم.

وی در مورد اینكه در فولاد هرمزگان برنامه ای برای جذب نیروی جدید وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: میزان اشتغال در صنعت فولاد ایران بسیار بیشتر از استانداردهای جهانی است و این مورد در فولاد هرمزگان هم صادق است، سیاست ما در این خصوص حفظ اشتغال فعلی و عدم تعدیل نیرو است.

ندایی آینده اشتغال در فولاد استان را بسیار روشن و امیدواركننده دانست و تصریح كرد: با اجرای طرح ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان، زمینه اشتغال تعداد زیادی از هرمزگانی ها فراهم خواهد شد.

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان وجود نیروی متخصص را یكی از لازمه های جذب نیرو در زمان معین ذكر كرد و اضافه كرد: به دانش آموزان دوره متوسطه كه علاقه به صنعت فولاد دارند، سفارش كرد در رشته های مرتبط مانند متالوژی و... ادامه تحصیل بدهند.

ندایی با اشاره به مبحث بومی سازی داشت كه در یك سال گذشته از جانب هلدینگ فولاد مباركه بسیار به آن توجه شده است، بیان كرد: فولاد هرمزگان در جهت تحقق اقتصادمقاومتی و رونق تولید كه از تأكیدات مقام معظم رهبری است، از بومی سازی در تمام حوزه های فولاد حمایت می كند كه این مورد نقش مهمی را هم در تولید شغل و اشتغال پایدار دارد.

وی با اشاره به اینكه مدیرعامل فولاد هرمزگان در سخنان خود از شركت های دانش بنیان، نخبگان و سرمایه گذاران دعوت به همكاری كرده است، عنوان كرد: همان گونه كه حتی الامكان نیازهای خویش را از درون استان تامین می نماییم، در صورت تامین زیرساخت ها و آمادگی بخش های خصوصی، آمادگی تامین همه نیازهای فنی خویش را هم از درون استان داریم. مطمئناً این مورد می تواند نقش مهمی را در ایجاد اشتغال در هرمزگان ایفا كند.

ندایی درمورد اینكه خدمات فولاد هرمزگان در حوزه ورزش و رفاهیات كاركنان چگونه است، اظهار نمود: نگاه فولاد هرمزگان به استان تعامل مؤثر و دوسویه است.

وی با اشاره به اینكه معتقد به ارتقای سلامت كاركنان خود هستیم و از جانب دیگر معتقد به پشتیبانی از اماكن ورزشی و رفاهی استان هستیم، از این رو با قراردادهای متنوع با خیلی از اماكن ورزشی و تفریحی بندرعباس و سایر نقاط استان توانستیم به نقطه تلاقی حمایت هم زمان از كاركنان خود و جامعه برسیم.
معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان توسعه توانمندی های كاركنان، ارتقای ایمنی و سلامت كاركنان و ارتقای عملكرد زیست محیطی را از اهداف استراتژیك شركت در حوزه منابع انسانی ذكر كرد.
وی در انتها توسعه نظام كارانه كاركنان، بهبود ارتباطات و تعاملات دوسویه با كاركنان، ارتقای سطح خدمات و تسهیلات به كاركنان، توسعه جانشین پروری و جایگزینی، توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی مطلوب به كاركنان و خانواده ها را از مواردی دانست كه برای آنها پروژه ها و برنامه های مشخصی تدوین شده است.




1398/07/21
14:36:12
5.0 / 5
4310
تگهای خبر: اقتصاد , تخصص , تسهیلات , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا