در گفتگو با مهر مطرح شد؛

بندهای اجراشده FATF هیچ كمكی به اقتصاد كشور نكرد

بندهای اجراشده FATF هیچ كمكی به اقتصاد كشور نكرد

بازاری: عضو كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در مدتی كه بندهایی از برنامه اقدام FATF به اجرا درآمد، اتفاق خاص مثبتی در اقتصاد كشور رخ نداد.



شهرام كوسه غراوی درباره احتمال مطرح شدن مجدد لایحه الحاق ایران به كنوانسیون­های مربوط به FATF در مجلس اظهار داشت: از نظر من فصل الخطاب كار مجلس، سخنان مقام معظم رهبری است و رهبری هم در این باره صحبت كردند و حجت را تمام كردند. اما در هر صورت، این بررسی مجدد انجام می گردد و نماینده ها نظر می دهند.
نماینده مردم مینودشت در مجلس در پاسخ به این سوال كه آیا تصویب لوایح در رابطه با FATF سبب نصف شدن قیمت ارز در كشور می شود، اظهار نمود: درباره این موضوع، هر كسی از جانب خودش نظر می دهد اما باید آنچه به نفع كشور و در جهت رویكرد رهبری است، محقق شود.
كوسه غراوی اضافه كرد: ابرقدرت ها و اروپا و روسیه هیچ وقت دلشان به حال ما نسوخته است و هیچ گاه آن طور كه باید از ما حمایت نكرده اند. ایران نه تنها تابحال به كشوری تعرض نكرده بلكه همواره حامی ملت های مستضعف بوده است. دلیل اعمال تحریم ضد كشورمان هم توانمندی ایران بوده است.
عضو كمیسیون عمران مجلس درباره مزایای ادامه روند اجرای استانداردهای FATF توسط كشورمان اظهار داشت: در مدتی كه بندهایی از برنامه اقدام FATF در كشورمان به اجرا درآمد، اتفاق خاص مثبتی در حوزه اقتصاد ما رخ نداد.
نماینده مردم مینودشت در مجلس درباره اینكه آیا بهتر نیست تا مشخص شدن نتیجه مذاكرات با اروپا، تصویب لوایح الحاق ایران به كنوانسیون های در رابطه با FATF به تعویق افتد اظهار داشت: ما تا امروز هم تصویب را به تعویق انداخته ایم، اما اگر باز هم این لوایح در مجلس مطرح شود، احیانا نمایندگان مجدد به همین نتیجه برسند.



1397/07/02
14:22:41
5.0 / 5
4508
تگهای خبر: اقتصاد , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا