وزیر صنعت اعلام كرد:

تولید خط ویژه گمركی برای تولید

تولید خط ویژه گمركی برای تولید

بازاری: وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برپایه توافقی كه بزودی با گمرك انجام خواهیم داد یك خط ویژه برای تسهیل ورود مواد اولیه و كالاهای واسطه ای برای خط تولید تولید خواهد شد.


به گزارش بازاری به نقل از گمرك ایران، رضا رحمانی در صبحانه كاری با رئیس كل گمرك به بررسی وضعیت واردات و صادرات و رسوب كالا در گمرك كشور پرداخت و اضافه كرد: برخی از ساز و كارها كه در گذشته و برای شرایط عادی كشور بوجود آمده بود باید در شرایط فعلی روزآمد و كارآمد شود و شرایط تحریم و جنگ اقتصادی را با قوانین و آیین نامه های به روز شده اداره كرد.
وزیر صنعت، معدن وتجارت اضافه كرد: بیشتر مشكلات با تغییر ذهن و دیدگاه نسبت به شرایط فعلی كشور قابل حل خواهد بود و باید با همفكری گمرك با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مصوبات لازم برای تسهیل ترخیص و تولید خط ویژه برای ترخیص مواد اولیه را دریافت نماییم.
رحمانی با اشاره به ضرورت تسهیل ترخیص سریع تر مواد اولیه تولید اظهار داشت: معاونین وزیر صنعت آماده هستند در اسرع وقت تمامی بخشنامه های صادره را در كمترین زمان مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهند تا شرایط صادرات و واردات برای كمك به تولید و حفظ اشتغال تسهیل و كارآمدتر شود.
وی با تاكید بر لزوم توجه به مشكلات تولید و حفظ اشتغال كشور، اظهارداشت: برپایه توافقی كه بزودی با گمرك انجام خواهیم داد یك خط ویژه برای تسهیل ورود مواد اولیه و كالاهای واسطه ای برای خط تولید تولید خواهد شد كه تمامی كالاهایی كه در كف گمرك معطل است ظرف مدت كوتاهی ترخیص شود.

1397/08/07
14:03:31
5.0 / 5
5112
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , صادرات , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا