تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده بعلاوهجدول

تعداد جواز تاسیس صنعتی صادر شده بعلاوهجدول

بازاری: تا آخر آبان ماه سال جاری به ترتیب در استان های خراسان شمالی، یزد و فارس بیشترین و در استان های خراسان شمالی، كرمان و كهگیلویه و بویراحمد كمترین میزان جواز تاسیس صنعتی صادر گردیده است.



به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، تا آخر آبان ماه سال جاری در مجموع ۱۲ هزار و ۱۸۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه حدود ۱۲۸ هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۲۷۹ هزار و ۸۹۸ نفر صادر گردیده است كه در قیاس با مدت مشابه سال پیش از افزایش ۱۳.۸ درصدی در تعداد، ۴۵.۸ درصدی در پیش بینی سرمایه گذاری و ۲۰.۳ درصدی در پیش بینی اشتغال خبر می دهد.

بنابر اطلاعاتی كه در اختیار ایسنا قرار گرفته است، بیشترین تعداد جواز صنعتی صادر شده به ترتیب به استان های خراسان رضوی (۱۱۶۵ فقره)، یزد (۹۴۴ فقره) و فارس (۸۶۶ فقره) متعلق می باشد و كمترین تعداد جواز صنعتی صادر شده هم به استان های خراسان شمالی (۶۰ فقره)، جنوب كرمان (۶۴ فقره) و كهیكیویه و بویراحمد (۹۱ فقره) اختصاص یافته است.

این در حالی است كه میزان جواز صادر شده تاسیس صنعتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی معادل ۱۳۹ فقره در هشت ماهه سال جاری بوده كه نسبت به ۶۳ فقره جواز تاسیس صادر شده در مدت مشابه سال قبل با تغییر ۱۲۰.۶ درصدی همراه شده است.

جوازهای تاسیس صادر شده به تفكیك استان





جوازهای تاسیس صادر شده به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی



مقایسه جوازهای تاسیس صادر شده در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل






1396/11/11
15:32:59
5.0 / 5
5676
تگهای خبر: اقتصاد , سرمایه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا